Tuesday, September 25, 2012

New project

Seperti hari2 biasa,
aku dan kamal(bukan nama sebenar) ber"teh ais",
tetiba tanpa di duga,

"bang, sedekah untuk anak yatim bang...."

aku dan kamal segera memandang ke arah suara tersebut dengan wajah yang sinis,
lantas menghulurkan wang sebanyak RM5,
setelah peminta derma itu pergi,
kamal berkata,

Kamal : "pan, Cornflakesmusik.com aku dah settelkan bayarannya... jap g buat cooding sat"
Aku    :  "hahaha, lols...yoyo je"

kamal segera menunjukkan wajah yang tidak serius,
(sekiranya kamal menunjukkan wajah yang tidak serius, itu bermakna ini adalah sesuatu yang serius)

Aku    : "oh mai god! this is nice, boleh buat ni sebagai portfolio ko..."
kamal : "haha, yup... DOT.Blogspot is too mainstream..lols"
Aku    : " wow! kalo cemtuh jop kita buat dakwah secara online lak"
kamal  :"nope, iluvislam.com dah buat cemtuh... pan, plis regenerate idea baru... "
Aku    :"Hamboih... cemne kalau kita buat membeli belah untuk akhirat, maknanya kita buat sekarang boleh bersedekah secara online, tolong anak yatim secara online... sebab ramai suka shooping online..."
kamal : "wow! ini adalah genius!! pan, idea ko tak pernah mengecewakan, cuma sikap ko yang selalu mengecewakan malahan membimbangkan sesetengah pihak...hahaha" 


dan sekarang Kamal(bukan nama sebenar) sedang menyiapkan server dan cooding untuk laman web tersebut...

kalau nak tengok sekarang boleh tengok kat laman web kamal,



akhiratonlineshop.ahmadkamal.net
PROMOSI:
jikalau korang nak buat webpage sendiri 
kamal boleh tolong buatkan



p/s :  bila dah siap laman web ni, mohon korang sokong kami, dan kemungkinan kami akan cari crew members.. bersiaplah para pejuang :8) 



No comments:

Post a Comment