Saturday, August 4, 2012

wowowo, inilah dinamakan sempurna!

Pada suatu hari yang ceria,
sedang aku tengah lepak kat cafe,
secara mengejut ada seorang gadis datang menerpa dari arah belakang
dengan cara yang amat mengejutkan,
dan memang benar,
aku terkejut... :"(

gadis : weh irfan, buat ape kat cafe bulan pose nih? x pose?

aku : lols, puasa la... tgh tunggu member aku jap...

gadis : weh pan, aku ingat bulan pose nih aku nak berubah jadi lebih muslimah la... ade beberapa tips x?

aku : haha, ko ingat aku ni ustaz? ok ini benar2 lol's dan lucu....

gadis : aku serius nih... ko jangan la gelakkan aku... tak nmpak nih haaa, aku dah pakai tudung ni haaa... cantik kan, cantik kan ^^...

aku : lols, boleh laa... tapi kan, tuh nampak lengan tuh ape cer?... aurat tuh bhai..haha

gadis : eleh, sekurang2nya aku dh pakai tudung weyy....

aku : yup, untuk itu, Alhamdullillah... tapi untuk pakaian... kita kene la pakai pakaian yang sempurna weh... haha, lols...

gadis : ha! cemne pakaian yang sempurna tuh? kne lengan panjang la an an an, pastu tutup aurat an? itu aku tau la...haha

aku : hurm's... nak tau pakaian tu sempurna ke tak, cemnih... pakaian yang sempurna adalah pakaian yang di pakai tuh boleh bawak g sembahyang.... maknanya pakaian tu cukup sifat untuk pergi sembahyang...

gadis : hurmmm... ko cam perli aku je...

aku :  lol's... nope... japg gi bazar?

gadis : pegi! jop g sama2...

aku :  hurms, aku dh janji nak g ngn mmber aku la...

gadis :  ah sombong as usual, kbye ahhhhh....

inilah dinamakan sempurna 

2 comments: